Kløverhytta er Trøndelag krets sin speiderhytte med plass til gruppa, patruljen eller roverlaget. Den liger ca. tre kilometer fra parkeringsplassen ved hoppbakkene i Granåsen, ved pilegrimsleden inn til Nidaros. I Bymarka og i området rundt hytta er det kulturstier, fiskevann og oppkjørte lysløyper om vinteren. Kløverhytta er dermed et ypperlig utgangspunkt for spiedermøter, haik, konkurranser og gruppeturer.

Leie av hytta: Ta kontakt med kretskontoret på e-post: trondelag@kmspeider.no

Hvem: Grupper tilknyttet Norges KFUK-KFUM Speidere, NSF og KFUK-KFUM Sivil samt barne-og ungdomsgrupper tilknyttet menigheter kan leie hytta gjennom en leder.

Pris: 100,- per natt per person, eller 150,- per pers for en helg.

Minstepris: 600,- for en natt eller 900,- for en helg. (Minstepris er lik prisen for 6 personer).

Avbestillingsgebyr: 500,- (ved avbestilling mindre enn to uker før)

Fasiliteter: Hytta har innlagt strøm og kaldt vann, 11 sengeplasser og gulvplass på stua til ca. 9 personer, ved og elektriske ovner til oppvarming. Hytta har ikke dusj. Det er også en tilgjengelig lavo på hytta.

Informasjonsskriv kan du laste ned Her.

Rapportskjema må fylles ut i etterkant. Det kan du laste ned Her.